Cadangan Bajet Anda

Cadangan Bajet Anda
Azy HS | 012-2348432

Friday 10 January 2014

Shaklee Collagen Powder (SCP)

Cerita pasal kesan kolagen shaklee ni..fuh!! memang efektif..awal-awal tu takut jugak nak makan..tapi dah beli kan..makan lah jugakk..sekali tu..kesan dia pada muka cepatt sangat!! muka jadi bersih, berseri, kemerah-merahan..kawan-kawan tegur "Wahh..cantik.." lagi yang tegur.."akak pakai make-up ke"..ye la saya ni memang bukan mekap punya orang..jadinya, kawan-kawan di luar tu..kalau yang tak pakai mekap, nak nampak berseri..marilah kita makan kolagen shaklee ni..confirmed tak menyesal.

Lagi tu..bukan kulit muka je jadik cun..kulit badan pun bersih..mata terang..sesendi laju je nak jalan..ye la kita ni makin berumur makin bertambah usia kolagen semulajadi dalam tubuh kita semakin kurang dek pertambahan umur la dan terdedah pada aktiviti luar yang banyak. Sebab itu kita kena ada inisiatif diri cari kolagen yang elok strukturnya yang bagus kesannya yang terjamin buatannya status halalan thaiyyibannya..Allah dah lorong kan kita jumpa info saya ni perantaranya dari Shaklee, untuk sihat cantik..

Niat cantik sihat semua pun semata-mata kerana Allah..nak senang buat ibadat, nak jaga suami, anak-anak, keluarga, menambah erat kasih suami tengok isteri cantik..tu pahala tu..siapa tak sayang suami kan..usaha kena datang daripada kita. Saya kongsi apa yang saya dah rasa kebaikan daripada kolagen Shaklee ni.

Beli 3 kotak kolagen boleh dapat free membership..excited dapat barang yang memang nak dimakan boleh cun & sihat otot-otot mata & sesendi.

Ha..satu lagi persepsi diri dah tua atau dah banyak umur kena buang jauh-jauh..kolagen ni bukan untuk orang muda nak nampak lagi muda je..yang dah berumur kena jaga diri, kena maintain penampilan diri bukan untuk orang lain pun..untuk kepuasan diri sendiri dan keluarga juga. Secara langsung diri akan lebih konfiden tak kira la keadaan pun..time tidur pun rasa macam cantik je..Yes..betul..itu yang saya rasa..kan saya kata saya share apa yang saya rasa..

Jom lah..beli dan makan kolagen ni..

Tak rugi beli..rugi tak beli..sms atau whatsapp saya ok...
Azy 012-2348432

Gambar ni masa nak raya haritu..hihi..ala tak raya pun..yang penting kesihatan kita seharian...betul tak k tonn??

Photo: Shaklee Collagen Powder ---> Molekul-molekulnya sangat ringan ---> mudah menyerap dalam tubuh ---> hasilnya SUPERB!!

Mencantikkan kulit dan wajah - meningkatkan keupayaan pergerakan otot dan sendi - menyuburkan rambut - memelihara otot-otot mata - menegang dan menganjalkan payudara ;)

pm/sms/whatsapp : 012-2348432



Kadang-kadang apabila mendengar kolagen, terdapat di kalangan kita tersalah tafsir tentang kolagen, yang mana ianya semata-mata diambil untuk kecantikan kulit dan muka. Pemikiran sebegini perlu diperbetulkan kerana ianya bukan semata-mata untuk kecantikan kulit dan muka, malah kesan-kesan kekurangan kolagen dalam tubuh adalah seperti yang dinyatakan di bawah. Ini kerana hakikat setiap tubuh mempunyai kolagen. Kolagen akan merudum dalam tubuh apabila umur semakin meningkat dan juga pelbagai faktor luaran masa ini. Walau bagaimanapun, kehendak untuk menjadi lebih cantik adalah mengatasi. Jadi, keputusan untuk mengambil kolagen adalah betul sekiranya pemilihan yang tepat dibuat iaitu dengan pengambilan Shaklee Collagen Powder.


Apakah simptom-simptom kehilangan kolagen?
  
1. Terdapat garisan kesan ketawa, kedutan, lingkaran hitam bawah mata, kesan bengkak bawah mata (eye bag)

2. Penglihatan kabur / pandangan kurang jelas

3. Gusi tidak sihat / berdarah

4. Garis-garis halus pada leher 

5. Payudara dan punggung lentur / tidak montok
 
6. Kuku mudah pecah dan kekuningan
 
7. Rambut kering dan bercabang di hujung
 
8. Liang roma menjadi lebih besar, pigmentasi, jeragat, kulit kekuningan
 
9. Kulit hilang keanjalan dan kering
 
10. Kelihatan tua daripada umur sebenar

11. Kehilangan kalsium, sakit belakang, sakit-sakit sendi


Kenapa mesti Shaklee Collagen Powder??

Ini kerana Shaklee Collagen Powder mengandungi 4,000 mg Kolagen Sisik Ikan Merah (Red Snaper Scale - RSS) proprietari, sejenis olagen tulen dan bermutu tinggi yang diekstrak dari sisik Ikan Merah.
Selain itu, kolegen Shaklee adala sangat rendah dalam berat molekular, sekitar 1,000 dalton, jadi ianya sangat ringan dan amat mudah diserap oleh tubuh dan membantu meningkatkan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan. 

Tujuh bahan utamanya termasuk, ekstrak biji benih Camellia japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kekerang, Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luaran.

Adalah disebabkan Shaklee Collagen Powder yg mempunyai jisim molekul yang sangat ringan dan penyerapan adalah amat mudah  dan kesannya dapat dirasai lebih cepat!! Tidak percaya?? Anda kena cuba dan baru anda percaya kesannya yang sangat cepat terhadap tubuh. 

Mari kita sama-sama kongsi apa yang telah dirasai, kesannya, kebaikannya dan keterujaan untuk terus mengambil Shaklee Collagen Powder.

Jom!!! sms/whatsapp : 012-2348432 (Azy)
fb : Azy HS
like fb page : Vitas For Life
emel : ammrshilmi@yahoo.com 


Shaklee Collagen Powder is the best ever!!!!

Tak percaya??

Let's check out the advantages of taking Shaklee Collagen Powder!!

Penghasilan kolagen berkurangan dengan kadar 1.5% pada setiap tahun selepas usia 25 tahun. Kesan pengurangannya mula dirasai lebih kurang 10 tahun kemudian. Selepas usia 45-50 tahun, badan kita akan kehilangan hampir separuh daripada kolagen yang ada. Jadi, semakin tua, semakin berkurangan kolagen dalam badan.


Oleh itu kolagen diambil sebagai makanan kesihatan untuk pelbagai penyakit seperti osteoarthritis (sakit sendi), osteoporosis, arteriosclerosis selain untuk kegunaan kosmetik dan pelembab kulit.
Pilihlah kolagen yang SELAMAT dan SEMULAJADI. Pilihan saya semestinya Shaklee Collagen Powder. Ujian klinikalnya menunjukkan ia dapat memperbaiki tesktur kulit dan kedutan dalam 8 minggu!Namun terdapat banyak testimoni yang menunjukkan kesan baik terhadap kulit wajah sebelum 8 minggu. Malah pengalaman saya sendiri setelah 5 hari menggunakan Shaklee Collagen Powder, pecah-pecah ditumit saya terus hilang! Halus gebu! Yeayy!!

Azy HS 012-2348432





No comments:

Post a Comment

Facebook Comment