Cadangan Bajet Anda

Cadangan Bajet Anda
Azy HS | 012-2348432

Monday 13 January 2014

Alfalfa Shaklee


Alfalfa promosi bulan Januari 2014..alfalfa ni suplemen pertama saya makan..alhamdulillah..bagus sangat rupanya..sebab dia detoks apa-apa yang tak patut ada dalam tubuh kita..lagi best nya sebab dia meneutralkan asid dalam badan kita..Jadi..bila kita ambil suplemen lain ia lebih mudah serap dan beri kesan yang sangat efektif pada badan kita. Sangat disyorkan ambil alfalfa ni..lelaki perempuan semua boleh makan..no worries! Contact saya untuk cuba sebotol mulai dari hari ni ^-^ 
Azy 012-2348432




Alfalfa membantu dalam penyusuan bayi..macam mana ye? 
Alfalfa boleh memekatkan susu ibu. Bila susu pekat bayi cepat kenyang. Ibu-ibu dalam tempoh penyusuan tak lah stress bayi macam tak kenyang je. Tapi bayi yang baru lahir yang dia tahu dia lapar je..at least kita sebagai ibu atau bapa puashati dengan kualiti susu yang bayi kita dapat daripada ibu. Pastinya ibu-ibu inginkan yang terbaik untuk anak membesar..

Lagi, alfalfa ni dalam penyusuan membantu membuang angin dalam badan bagi si ibu. Ibu dan anak sangat lah berhubung kait dalam penyusuan. Apa-apa yang ada pada tubuh ibu akan disalurkan kepada si bayi. Oleh sebab tu ibu perlu menitikberatkan pasal angin dalam badan ni. Bayi kembung sebab cara pemakanan si ibu. Jadi..bila makan alfalfa ni memang dia bagi buang angin dalam badan..maka dengan cara ini sebagai usaha ibu supaya anak tak kembung perut. Kesiann kan baby.. Senang kata alfalfa ni kira jamu la..cuma jamu omputih..hihi

Ok sambung pasal alfalfa ni bantu orang yang ada masalah gout juga. Ada kawan saya ni..abang dia ada masalah gout. Tapi alhamdulillah sejak dia makan alfalfa ni nampaknya bertambah baik. Sakit-sakit kaki pun kurang sangat dah.

Alfalfa ni mesra alam..lelaki perempuan boleh makan..anak-anak dara pun boleh mula makan. Bukan apa..supaya badan segar sihat je sentiasa. Macam perempuan-perempuan indonesia, dia orang ni sejak berbelas tahun umur 12 tahun dah makan jamu..sebab tu dia orang tu nampak cun je, dah berumur pun kuat kerja lagi..macam ada sorang makcik cleaner ni..tengok dia buat kerja laju je..rupa-rupanya umur dia dah 65..rahsianya sebab dah mula makan jamu dari belasan tahun. Jadi..kita ni supaya nak kekal sihat kena usaha dari awal juga..tak suka jamu, boleh makan alfalfa ni..sah-sah bau badan yang tak enak pun hilang. Orang tak suka dekat dengan kita kalau badan kita berbau..tak tau la kan kalau nak biar je bafan berbau, badan lemah-lemah..

Ok..kalau nak alfalfa bulan ni ada promosi. Harga tersangat boleh beli termasuk pos tak sampai RM50 pun. Saiz kecil 330 biji, yang saiz besar ada 700 biji sebotol..fuh..berbaloi2..

Azy 012-2348432

Perbezaan Alfalfa Shaklee dengan pelbagai keluaran lain di pasaran:

Alfalfa Complex merupakan Formula Shaklee Signature yang pada asalnya telah dibangunkan oleh Dr. Shaklee dalam tahun 1950 an.

1) Alfalfa shaklee diperolehi dari tanaman alfalfa (Medicago sativa) yang telah ditanam secara organik di California yang dijamin bebas dari pestisid, herbasid dan menggunakan bahan kompos iaitu bebas dari bahan kimia.

2) Medicago Sativa merupakan tumbuhan alfalfa yang memiliki gred yang paling tinggi di kalangan tumbuhan alfalfa lain. Ia mengambil masa sekurang-kurangnya 2 tahun untuk membesar dan akarnya boleh mencapai  sehingga 20 kaki ke dalam tanah untuk menyerap pelbagai nutrisi.

3) Daun alfalfa shaklee hanya dituai apabila ianya mencapai kematangan mutlak kerana hanya daun alfalfa yang telah matang mengandungi klorofil.

4) Daun-daun alfalfa juga telah dikeringkan dengan udara secara semulajadi bagi mengekalkan nutrisi yang terkandung di dalamnya. Manakala bahagian lain yang tidak penting dilupuskan.
Pendedahan kepada suhu panas pastinya akan menjejaskan nutrisi daun alfalfa tersebut.

5) Keseluruhan proses dari penanaman sehingga dikompres menjadi tablet dijalankan di bawah pengawasan dan kawalan Shaklee yang sangat ketat dan teliti.

6) Setiap tablet mengandungi 300 mg alfalfa.



No comments:

Post a Comment

Facebook Comment