Cadangan Bajet Anda

Cadangan Bajet Anda
Azy HS | 012-2348432

Tuesday 14 January 2014

GLA Shaklee


Dapatkan harga terbaik daripada Azy 012-2348432

KESUBURAN SHAKLEE


GLA ialah Gamma-Linolenic acid) yang mana kebanyakkannya di pasaran dihasilkan dari Evening Primrose Oil (EPO). Manakala GLA Shaklee ini diekstrak dari borage iaitu kandungannya adalah lebih dari 2 kali ganda GLA dalam EPO. Borage ini juga 3 kali lebih dari segi bioavailibiliti dan 3 kali lebih berkesan dari EPO. Shaklee mengekstrak GLA daripada borage ini dari tanaman yang ditanam secara organik.

Setiap kapsul mengandungi lebih 300mg GLA iaitu merupakan sumber terbaik Omega-. Kemudian, ianya digabung dengan minyak sunflower dan Vitamin E untuk meningkatkan keberkesanan dan kestabilannya. Kesegaran dan keberkesanannya terpelihara  dan bioavailabilitinya dibuktikan secara klinikal di mana ia mampu menyerap dan mengadun ke dalam sel dan tisu. 



Kesuburan atau Merancang Kehamilan Wanita

Bagi individu yang merancang kehamilan, GLA Shaklee adalah merupakan vitamin untuk kesuburan yang mana manfaatnya ia membentuk prostaglandin untuk mengawal selia hormon estrogen dan testosteron. Dengan kata lain ia membantu untuk menyeimbangi hormon di dalam tubuh. Di samping itu saranan untuk diambil bersama ialah Energizing Soy Protien (ESP). ESP merupakan pemakanan seimbang untuk tubuh yang mana ianya mengandungi kacang soya  iaitu tumbuhan yang kaya dengan isoflavones yang sangat penting untuk hormon estrogen wanita. Ini adalah saranan minima daripada saya.


Walau bagaimanapun, untuk bekalan yang optimum vitamin-vitamin asas yang lain juga perlu untuk tubuh seperti vitalea (multivitamin Shaklee), Vitamin C, B-Complex. Vitamin-vitamin kesuburan selain GLA ialah Vitamin E dan Zinc Complex. Manakalan, pemakanan seimbang selain ESP ialah Meal Shakes Shaklee

Kesuburan tidaklah hanya semata-mata kepada wanita dalam hal merancang kehamilan. Kaum lelaki juga sebagai suami perlu menitikberatkan kesihatan. Oleh yang demikian, bagi suami memerlukan

1. Vitalea - untuk mengimbangi nutrien
2. Vitamin C - meningkatkan motiliti sperma, mengahalang sperma membentuk gumpalan
3. B Complex  - Anti-stress untuk sistem reproduktif yang sihat
4. Vitamin E - Antioksidan yang kuat membersihkan radikal bebas yang merosakkan sel & melindungi sperma.
5. Zinc Complex - meningkatkan penghasilan testosteron dan meninggikan kuantiti sprema
6. ESP - menyeimbangkan hormon

Untuk mendapatkan vitamin-vitamin ini, boleh hubungi saya pm/sms/whatsapp 012-2348432, fb : Azy HS.


Senggugut

Tidak sanggup rasanya menghadapi sakit senggugut ni..Saranan paling minima untuk mengatasi dan mengurangkan rasa senggugut ini dengan mengambil GLA Complex bersama Ostematrix. GLA membantu mengimbangi tahap hormon dan membantu mengawal pengahsilan prostaglandin. Manakala, Ostematrix yang mengandungi kalsium, magnesium membantu melegakan kekejangan dan sakit belakang semasa atau sebelum datang haid.



Hubungi saya. pm fb Azy HS; sms/whatsapp 012-2348432

(Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit)






No comments:

Post a Comment

Facebook Comment