Cadangan Bajet Anda

Cadangan Bajet Anda
Azy HS | 012-2348432

Tuesday 21 May 2013

B-Complex Shaklee

Manfaat B-Complex Shaklee

1. Menukar makanan kepada tenaga
» Ia membantu penghadaman, menukar lemak, karbohidrat dan protein kepada tenaga dan sekaligus mengurangkan masalh keletihan / kelesuan.

2. Melawan tekanan
» Ia memastikan kesihatan fungsi saraf, sekaligus meredakan sakit kepala, tekanan, kemurungan dan insomnia.

3.Membantu tumbesaran
» Ia menggalakkan tumbesaran yang sihat dan normal bagi bayi dan kanak-kanak. Ia juga membantu pembinaan DNA dan sel-sel baru serta mengurangkan risiko kecacatan otak atau tulang belakang.

4. Rambut beruban dan gugur
» Membaiki masalah kulit kepala, kelumumur, rambut gugur, beruban dan mengekalkan kesihatan rambut.

5. Baik untuk mata
» Ia mengurangkan masalah keletihan mata, mencegah katarak, meningkatkan kualiti penglihatan, memperkasakan memori dan daya pemerhatian / lebih fokus.

6. Mencegah anemia
» Membantu pembentukan sel darah merah yang sihat dan antibodi, merangsang peredaran darah dalam tubuh, merendahkan paras sistin untuk kesihatan kardiovaskular, merawat atau mencegah anemia, sakit kepala, pening, lemah semangat, keletihan, migrain, muntah-muntah, mabuk darat atau laut.

7. Meredakan senggugut
» Baik untuk masalah senggugut (PMS), meredakan kerisauan, keresahan dan masalah penghadaman, terutamanya mereka yang mengambilubat hormon dan ubat tahan sakit.

8. Mencegah 'perlcche'
» Iaitu ia mencegah kerekahan mulut (mouth chilitis)/ ulser dalam mulut, mencegah jangkitan lidah (glossitis), nafas berbau.

9. Detoksifikasi
» Ia meredakan alahan

Salam sayang

fb : Azy HS
emel : mrsh1lm1@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

Facebook Comment