Cadangan Bajet Anda

Cadangan Bajet Anda
Azy HS | 012-2348432

Wednesday 5 February 2014

Anak sihat dan bijak


Alhamdulillah masih dipinjamkan usia di dunia ini untuk berbuat ibadah mendidik anak-anak kecil membesar dengan keimanan, ketakwaan, ketabahan.
Moga-moga Allah bantu saya dan suami dan juga sahabat-sahabat di luar sana untuk mendidik anak dengan sempurna berbekalkan rezeki yang berkat.

Syukur juga kepada Allah mempertemukan saya dengan suplemen tambahan untuk anak-anak saya lebih sihat. Sesungguhnya Allah yang menunjukkan jalan kepada saya untuk memulakan suplemen Shaklee dan Allah jugalah memberi kesihatan yang baik kepada anak-anak saya. Anak-anak saya jarang demam, selsema, batuk selepas memakan Mealshakes & OmegaGuard ni. Allah juga kurniakan kepintaran pada akal anak-anak saya apabila mereka dapat mengenal ABC hingga Z pada umur sebelum 2 tahun dan mudah belajar Alif Ba Ta juga. 

Mudah-mudahan usaha saya untuk membesarkan anak-anak menjadi anak-anak soleh diberkati dan diredhai. 

Azy | 012-2348432



No comments:

Post a Comment

Facebook Comment