Cadangan Bajet Anda

Cadangan Bajet Anda
Azy HS | 012-2348432

Thursday 11 July 2013

Jom Bisnes!!

Terima kasih Allah kerana menemukan Shaklee dalam kehidupan saya. Sebagai wanita yang bekerja dengan gaji yang alhamdulillah itu telah memberikan saya pengalaman untuk menguruskan bisnes dan berurusan dengan pelanggan dengan baik. 

Berkat dipertemukan dengan Group Glorious diasaskan oleh Mama Jiha juga Surijunior dan rakan-rakan semua yang banyak memberi sokongan dari segi mental dan kerohanian. Rohani juga penting supaya kita cekal dan dapat mendekatkan diri kita kepada Maha Pemberi.  

Saya suka untuk berkongsikan kebaikan menggunakan produk suplemen Shaklee, kehebatan Group yang saya berada sekarang yang akan membawa saya menjadi jutawan, serta kekuatan kerohanian yang dimiliki setiap seorang yang sangat dihormati.

Kita pilih sendiri untuk menjana pendapatan sama ada RMxx atau RMxxx atau RMx,xxx atau RMxx,xxx atau RMxxx,xxx atau ????? 

Bagi yang bekerja sudah tentu mengharapkan tiada lagi KESESAKAN TRAFIK, KERESAHAN bercuti menjaga anak, KEPENATAN bekerja walaupun tubuh sengsara dan macam-macam lagi pengharapan. 

Semua ini adalah benar-benar berlaku jika kita benar-benar berusaha dan berkeinginan untuk ianya benar-benar berlaku dalam hidup kita.


sms Azy - 016-3048289





No comments:

Post a Comment

Facebook Comment